لباس عروس ترک جز محبوب ترین و شیک ترین نوع لباس عروس در دنیا محسوب میشود. برند های لباس عروس ترک یکی از بهترین و با کیفیت ترین لباس عروس ها هستند که هر ذختری آرزو دارد در شب عروسی این مدل لباس عروس را خریداری کند. مشهوریت لباس عروس ترک به دلیل طراحی و الگو جدید و استفاده از بهترین متریال است. مزون لباس عروس پاریس سعی می کند لباس عروس مشاهبهی مانند برند لباس عروس ترکی طراحی و به مشتریان خود ارائه دهد. در ادامه به ویژگی ، و انواع لباس عروس ترک می پردازیم.

ویژگی برند لباس عروس ترکی :

لباس عروس ترکی توسط طراحان مشهور لباس عروس طراحی و دوخته میشود که از جدیدترین الگوطراحی لباس عروس استفاده میشود. برند های لباس عروس ترک تنوع زیادی دارد و از پارچه های ساتن و حریر ساده برای دوخت لباس عروس استفاده میشود. سبک های مختلفی در طراحی لباس عروس اجرا میشود انند سبک فشن ، سبک کلاسیک و …نکته مهمی که قبل از خرید لباس عروس ترکی باید به آن توجه کنید توجه به فرم و استایل بدنتان است

لباس عروس نازی آباد

بهترین برند لباس ترکی :

لباس عروس ترک، برند tarik ediz

برند ترکی tarik ediz یکی از معروف‌ترین برندهای ترکی لباس شب و لباس عروس است که در ایران بسیار شناخته شده و پرطرفدار است. تنوع لباس عروس‌های این برند به قدری زیاد است که تمام مدل‌ها و سایزها را در بر می‌گیرد و به همین دلیل محبوبیت زیادی پیدا کرده است. دوخت و تزئینات دقیق و ظریف لباس‌های این برند نام آن را در جهان بسیار محبوب کرده است.

لباس عروس ترک، برند AKAY

 

آکای٬ برند ترکی نام آشنای در ایران است که در زمینه‌ی طراحی و دوخت لباس عروس نیز فعالیت دارد. لباس عروس‌های این برند اغلب با دامن راسته و کم‌پف دوخته می‌شوند و برای افرادی که اصطلاحا طرفدار سبک اروپایی و ساده هستند مناسب است. این مدل لباس برای عروس خانم های چاق مناسب نیست.

لباس عروس ترک برند Vakko Weddin

خانه‌ عروس Vakko بزرگترین مجموعه از لباس‌های عروسی لوکس را برای عروس‌هایی که می‌‌‌خواهند روز عروسی بدرخشند، دارد. فروشگاه‌های این برند در کنار لباس‌ عروس، ارائه‌دهنده لوازم دیگری چون کت و شلوارهای دامادی، تاج سر، کلاه‌ عروس، لباس‌های زیر عروس و لوازم جانبی عروسی از برندهایی مشهوری چون  Valentino، Elie Saab، Marchesa، Oscar De La Renta، Vera Wang و بسیاری دیگر می‌باشند.

لباس عروس ترک، برند ENZOANI

enzoani برند ترک دیگری‌ است که لباس عروس‌هایش را بر اساس ظاهر٬ متریال و قیمت دسته بندی می‌کند. این برند در سال 2012 در استانبول تاسیس شده و در زمان کوتاهی پیشرفت کرده است. اگر به دنبال لباس عروس ترک با قیمت مناسب هستید بهتر است در تولیدات این برند به دنبال لباس رویاهایتان باشید. این برند اکسسوری‌های مورد نیاز عروس را نیز در کنار لباس عروس‌ به فروش می‌رساند.

 

جمع بندی :

در این مقاله به بررسی ویژگی و انواع لباس عروس ترک پرداختیم که میتوانید مطالبق با سلیقه خود یکی از برند ها را انتخاب کنید که با فرم بدن و استایل شما هماهنگ باشد.