افراد لاغر به دنبال لباس عروسی هستند که لاغری آن ها را پنهان کند و آن هارا خوش اندام تر کند. امروزه با تنوع در انواع مدل لباس عروس برای افراد دیگر نگران نباشید و برای خرید لباس عروس به مزون های معتبر مراجعه کنید تا بتوانند لباس عروس متناسب با اندام شما را طراحی و بدوزند . مزون لباس عروس پاریس با چندین سال سابقه در زمینه طراحی ودوخت لباس عروس میتواند گزینه خوبی باشد. در این مقالخ انواع مدل لباس عروس برای افراد لاغر را باهم بررسی می کنیم.

چه مدل لباس عروسی برای افراد لاغر مناسب است؟

افراد لاغر انتخاب های بیشتری نسبت به افراد تپل دارند ولی خب همه نوع مدل لباس عروس متناسب شما نخواهد بود . چند نکته برای خرید و انتخاب لباس عروس مانند :

 لباس باید حجیم باشد.

لباس عروس شما باید به گونه باشد که اندام شما را در عین زیبایی، توپر و خوش اندام نشان دهد. برای این منظور شما می توانید از دامن های پفی و کلوش و پرنسسی و یا دامن های لایه لایه استفاده کنید. این دامن ها به شما کمک می کنند تا لاغری اندامتان را بپوشانید و خودتان را توپر تر نشان دهید. اگر دامن گلدوزی باشد و طرح دار باشد هم کمک زیادی به زیبا نشان دادن اندام شما خواهد کرد. 

بالاتنه ی لباس نباید دکلته باشد.

اافراد لاغری که سایز سینه هایشان کوچک است، نباید از لباس عروس های دکلته استفاده کنند. این نوع لباس ها بر روی اندام ظریف و لاغر زیبا نمی شود و ظاهر نامناسبی به اندام شما خواهد داد. لباس عروسی مناسب شما است که مقداری شانه هایتان را پهن تر نشان دهد. یقه های دلبری این خصوصیت را دارند و شانه ها را پهن و عریض تر نشان می دهند.

 

جنس لباس عروس نباید ساتن باشد.

پارچه های ساتن به دلیل جنس خاصشان، موجب لاغر نشان دادن فرد می شوند و به همین دلیل هم برای افراد لاغر به هیچ وجه مناسب نمی باشند.

لباس عروس نازی آباد

از لباس هایی که بالاتنه ی شلوغ و طرح دار دارند استفاده کنید.

بالاتنه های طرح دار و شلوغ، باعث می شود که بالا تنه ی شما توپر تر نشان داده شود. همچنین به پهن تر نشان دادن شانه هایتان هم کمک زیادی خواهد کرد. البته اگر قد کوتاهی دارید، توجه داشته باشید که دامن لباستان طرح دار نباشد چراکه موجب کوتاه تر نشان دادن شما خواهد شد. بالعکس شما باید به دنبال لباسی باشید که از ناحیه ی کمر ( یا بالا تر آن ) طرح های ریز و شلوغ داشته باشد تا شما را کشیده تر نشان دهد. 

– دسته گل های بزرگ انتخاب نکنید.

برای عروس های ریزه میزه و لاغر اندام، بهتر است که دسته گل های کوچک و جمع و جور داشته باشند تا توی ذوق نزند!

جمع بندی :

در این مقاله به بررسی نکات انتخاب لباس عروس برای افراد لاغر پرداختیم. مزون لباس عروس پاریس تنوع زیادی در لباس عروس هایش دارد که با طراحی و دوخت و کیفیت بالا ارائه می کند.

 

 

 

 

 

لباس عروس دامن پف