هر دختری ارزوی پوشیدن لباس عروس را دارد انتخاب لباس عروس برای دختر خانم ها دلهره اور است چون نمیداند که چه نوع لباس عروسی به ان ها می اید و ان ها جذاب تر میکند . در این مقاله به بررسی نکات فروش لباس عروس و راهنمای خرید لباس عروس میپردازیم تا بدون نگرانی و دغدغه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکات مهم برای خرید لباس عروس :

بودجه خود را برای خرید لباس عروس انتخاب کنید :
قبل از این که لباس عروس را انتخاب کنید بودجه خود را برای هزینه لباس عروس انتخاب کنید تا به سمت لباس هایی بروید که با بودجه شما سازگاری دارد و دست روی لباس عروس گران قیمت نگذارید . مهم ترین قسمت تعیین لباس عروس هزینه ان است زیرا شما را از قبل درباره نوع ، مدل ، و متریال ان اگاه میکند.
زمان کافی برای خرید لباس عروس بگذارید :
معمولا انتخاب لباس عروس 2 تا 6 ماه زمان میخواهد که همه ی مزون های لباس عروس را ببینید تا اگر لباس مورد نظر خود را پیدا نکردید ان را سفارش دهید تا برایتان بدوزند .
تحقیق کافی درباره لباس عروس داشته باشید :
به خوبی درباره مدل های ترند شده و لباس عروسی که به فرم بدن و ظاهر شما بیاید در سایت های فروش لباس عروس و مزون ها تحقیق کنید تا از اخرین و جدید ترین طرح ها و مدل ها اگاه شوید .
مدل لباس عروس را متناسب با فرم اندامتان انتخاب کنید :
نوع فرم اندام خود را بشناسید و مدلی را که برای اندام شما سازگار است انتخاب کنید اگر به دنبال کاهش وزن هستبید بعد از این که وزن خود را کم کردید به دنبال لباس عروس مد نظر خود بروید .
مدل لباس عروس را متناسب با جشن خود انتخاب کنید :
اگر جشن شما در فضای باز است باید لباس عروس سبک و تک لایه استفاده کنید ولی اگر جشن شما در فضای بسته است باید از لباس چند لایه و سنگین استفاده کنید .
در انتخاب لباس عروس به اکسسوری ها توجه کنید :
اگر تاج ، تور ، کفش و نوع میکاپ خاصی مد نظر شما است حتما در انتخاب لباس عروس به ان دقت کنید انتخاب اکسسوری یکی از مهم ترین گزینه ها در انتخاب لباس عروس است زیرا باید هماهنگی لازم بین این دو وجود داشته باشد.
دست خالی برای انتخاب لباس عروس نروید :
بهتر است که کفش و کیف و تاج و اکسسوری را با خود ببرید تا لباس عروس را با سایر ایتم ها هماهنگ کنید .
به سایز لباس عروس توجه کنید :
لباس عروس معمولا یکی دو سایز از لباس های معمولی بزرگ تر انتخاب میشود پس حتما لباس عروس را بپوشید و به امید کم کردن وزن لباس عروس کئچک تر انتخاب نکنید.