انخاب درست سایز لباس عروس تاثیر زیادی در راحتی لباس عروس بر تن شما دارد. برای خرید لباس عروس سایز بزرگ باید به اندازه ، رنگ ، نوع جنس پارچه ف و طراحی روی آن توجه کنید. مزون لباس عروس پاریس انواع لباس عروس را  طراحی و با خیاطان مجرب برای شما عزیزان که دنبال سایز لباس عروس بزرگ هستید میدوزد. در ادامه این مقاله با انواع سایز لباس عروس آشنا میشوید.

بهترین مدل لباس عروس سایز بزرگ :

1 لباس عروس سایز بزرگ پف دار :

لباس عروس پف دار هیچگاه قدیمی نمیشود وهمیشه طرفداران خاص خود را دارد این نوع لباس عروس تا کمر حالت جذب دارد و در قسمت دامن پف دار میشود که جثته فرد را درشت نشان میدهد این نوع لباس مناسب افراد لاغر است ولی کسانی که اندام درشتی دارند  میتوانند با انتخاب پف کمتر در قسمت دامن این نوع لباس عروس را استفاده کنند.  در این نوع لباس عروس از تزئینات زیادی مانند گلدوزی ، مروارید دوزی ، و نگین دوزی استفاده میشود.

2 لباس عروس سایز بزرگ امپراطوری :

لباس عروس امپراطوری در دو نوع آسیت دار و بدون آستین در بازار موجود است در این نوع مدل لباس عروس دامن از زیر سینه شروع میشود و به صورت دنباله دار تا زمین ادامه دارد.  در قسمت دامن لباس عروس امپراطوری چین های مختلفی وجود دارد که بسیار مناسب خانم های سایز بزرگ است.

3 لباس عروس سایز بزرگ پرنسسی :

لباس عروس مدل پرنسسی یکی از ساده‌ترین و کلاسیک‌ترین مدل‌های لباس عروس می‌باشد. همانطور که ازنام این مدل پیداست پیراهن عروس شما دارای یک دامن نسبتا پف دار است که مانند پرنسس‌ها بر روی زمین کشیده می‌شود. بسیاری از طراحان لباس عروس، بر روی مدل پرنسسی چین‌های زیادی با پارچه‌های براق و سنگینی چون ساتن طراحی می‌کنند. یکی از مزیت‌های این لباس آن است که تمامی عروس‌ها با هر اندامی می‌توانند از این لباس استفاده کنند.

4 لباس عروس سایز بزرگ تجملی :

لباس‌ عروس تجملی هم به صورت سرهمی و هم به صورت جدا در دو تکه بالا تنه و دامن طراحی شده است. اگر شما جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که رسم و رسومات سنتی زیادی در خانواده شما رایج است، این لباس مجلل و سنتی می‌تواند شما را در شب عروسی‌تان بدرخشاند. دامن این مدل لباس معمولا به شکل لباس‌های پف دار است که تا نیم تنه بالا جذب و دامن آن پفکی است. ظریف کاری‌های زینتی بسیاری بر روی این لباس طراحی شده که درخشش آن را در شب چندین برابر می‌کند.

 

بهترین جنس پارچه لباس عروس سایز بزرگ :

 بهتر است جنس پارچه لباس عروس سایز بزرگ بسیار ب کیفیت و کشدار باشد. تا لباس بهتر بر تن بنشیند. پارچه لباس عروس جنس سیلک که بسیار نرم و لطیف است جز محبوب ترین نوع پارچه لباس عروس است. پارچه شیفون که قابلیت کشسانی بالایی دارد گزینه مناسبی برای لباس عروس سایز بزرگ است.

 

مدل لباس عروس مناسب برای خانم های لاغر و ظریف :

1 لباس عروس مدل ماهی :

این نوع لباس عروس به دلیل جذب بودن برای خانم های ظریف و لاغر مناسب است چون قسمت پایین تنه را به خوبی نمایان می کند.

2 لباس عروس یقه دار :

لباس عروس مناسب برای مناسب اندام ریزه و لاغر زمانی کامل میشود که یک دور گردن مناسب یا یقه کنارش داشته باشد؛ زیرا، افراد لاغر عموما دارای گردن لاغر و استخوانی میباشند که استخوان هایش مشخص است و بلند به نظر میاید. یک دور گردن مناسب و زیبا، گردن شما را کوتاهتر و پرتر نشان خواهد داد؛ علاوه بر این استخوان های گردنتان را کاملا خواهد پوشاند. مزیت دیگر دور گردن این است که، روی چهره تان هم تاثیر مثبتی خواهد داشت. اگر چهره ی مستطیلی و لاغری دارید دور گردن باعث میشود صورتتان گرد تر به نظر بیاید.

دامن لایه لایه : دامن مناسب برای لباس عروس مناسب اندام لاغر و ریزه، بدون شک دامن لایه لایه است؛ دامن لایه لایه دارای گلدوزی و طراحی پیچیده باعث جذابیت یک اندام باریک میشود.

جمع بندی :

انواع مدل لباس عروس در سایز بزرگ و سایز مخصوص خانم های لاغر در بالا گفته شد که مزون لباس عروس پاریس با چند سال تجربه در زمینه طراحی و دوخت لباس عروس انواع مختلفی لباس عروس در سایز بزرگ و سایز معمولی تولید کرده است.