لباس مجلسی ماکسی نوعی لباس بلند است که یا تا زانو است و یا تا قوزک پا میرسد. لباس مجلسی ماکسی در انواع مختلفی مانند چاکدار ، پلیسه ای ، و.. در انواع رنگ ها و طرح ها موجود است.  لباس مجلسی ماکسی اغلب برای مهمانی های رسمی ، مورد استفاده قرار می گیرد با مزون لباس عروس پاریس همراه باشید تا انواع لباس ماکسی را بررسی کنیم.

نکاتی برای انتخاب لباس ماکسی :

اگر اندام درشتی دارید بهتر است لباس مجلسی ماکسی انتخاب کنید که به اندازه دور کمرتان باشد تا شما را درشت تر نشان ندهد.

لباس ماکسی با کفش پاشنه بلند بسیار شیک و زیبا میشود.

اگر اندام ریز و لاغری دارید لهتر است از لباس ماکسی فانتزی و طرح های مینیاتوری استفاده کنید.

رنگ های مورد استفاده در لباس مجلسی ماکسی که دارای محبوبیت زیادی است شامل رنگ آبی ، قرمز ، ارغوانی و سورمه ای است.

چرا لباس ماکسی با کفش پاشنه بلند بهتر است ؟

خانمها همواره دغدغه داشتن اندامی بلند قد و کشیده را دارند. به همین خاطر افرادی که قد کوتاه تری دارند دوست دارند کفش پاشنه بلند بپوشند اما دوست ندارند که خیلی به چشم بیاید. به همین علت با استفاده از مدل ماکسی، می توانند جلوه کفش پاشنه بلند را کمتر کنند. اینگونه قد شما بدون اینکه توجه کسی به کفش هایتان جلب شود، بلندتر به نظر می آید. چون ماکسی بخاطر داشتن خاصیت بلند بودن، پاشنه کفش را پوشش می دهد تا کمتر دیده شود. اما پیشنهاد می شود که برای این امر از مدل های ماکسی که بدون چاک و بلند تا نوک پا هستند و نیز دارای جنسی لخت می باشند، استفاده کنید تا پاشنه کفش بهتر پوشیده شود و موقع راه رفتن هم معلوم نشود. در عین زیبایی با این مدل پوشش باید دقت زیادی داشته باشید که بخاطر گیر کردن پایین لباس به پاشنه کفش تعادلتان بهم نخورد و زمین بخورید.

لباس مجلسی ماکسی با کمربند :

استفاده از کمربند بر روی لباس ماکسی موجب می شود که اندازه زیبای کمر شما بیشتر مشخص شده و اندامی جذاب تر داشته باشید. ولی در صورتی که با کمربند راحت نیستید و یا در قسمت شکم کمی چربی دارید و با بستن کمربند چربی شکمتان بیشتر مشخص می شود، می توانید بجای آن از ماکسی چاکدار استفاده کنید. در اینصورت هم کمر و هم پاهایتان زیباتر به نظر می آیند. این مدل برای خانم هایی که دارای پاهایی کشیده و خوش حالت هستند، جذابیت بیشتری ایجاد می کند.

لباس ماکسی نامتقارن و ساحلی :

لباس ماکسی چون از پارچه نرم و خنک استفاده میشود گزینه خوبی برای فصل تابستان و گرما است. ماکسی نامتقارن نوعی ماکسی کوتاه است که به خوبی پاهای شمارا نمایان میکند. لباس مجلسی ماکسی نامتقارن در قسمت پشت بلند و در قسمت جلو کوتاه میشود به همین دلیل دارای زیبایی و جذابیت زیادی است.

اکسسوری مناسب با لباس مجلسی ماکسی :

اکسسوری های مناسب با لباس مجلسی ماکسی تنوع زیادی دارد مانند دستکش ، گردنبند بلند ، جواهرات ، روسری ، کلاه و شال که بستگی به موقعیت و محل برگزاری مراسم خود می توانید انتخاب کنید.

لباس ماکسی با کتانی ست میشود ؟

امروزه ست کردن لباس ماکسی با کتانی بسیار مورد پسند قرار گرفته است. ترکیب کتانی و دامن بلند یک ترکیب کلاسیک است البته شاید بعضی از افراد چنین استایلی را نپسنند و با کفش پاشنه بلند لباس مجلسی ماکسی را ست می کنند.

جمع بندی :

مزون لباس عروس پاریس با کمک تیم طراحی و خیاط خود بهترین لباس های ماکسی را تولید می کند.