خریدسرویس طلا عروس باید با لباس عروس ، و مدل مو و فاکتور های دیگر همخوانی داشته باشد . شاید شما وقتی برای خرید طلا به بازار می روید باتوجه به سلیقه شخصی طلای خود را خریداری کنید ولی در سرویس طلا عروس باید به این نکات ذکر شده که توسط وبسایت عروس پاریس نازی آباد بیان می کنیم توجه داشته باشید.

نکاتی برای خرید سرویس طلا عروس :

خرید انگشتر :

بعضی از سرویس های طلای عروس یک انگشتر ست نیز همراه خود دارد باید به این نکته توجه داشته باشید که اندازه انگشتر آنقدر بزرگ نباشد که انگشتر اصلی به چشم نیاید .امروزه حلقه های نازک تک نگین که به اصطلاح به آن حلقه و پشت حلقه می گویند در بازار طرفداران زیادی پیدا کرده است .

گوشواره مناسب :

اگر لباس عروس شما دارای یقه بسته و کار شده است باید از گوشواره آویز که با جواهرات تزئین شده بروید حتما به این نکته توجه داشته باشید که بلندی گوشواره با فرم گردن و صورت شما هماهنگ باشد .
اگر لباس شما دارای یقه باز است حتما از گردنبد و گوشواره های میخی استفاده کنید .
انتخاب مناسب گردنبد :
گردنبد به نوع یقه لباس بستگی دارد اگر لباس شما دکلته و یقه های باز دارد باید گردنبندی را انتخاب کنید که در عین سادگی زیبایی لباس شما را چندین برابر کند .

تاج و اکسسوری عروس :

بیشتر آرایشگاه های عروس همراه شنیون عروس یک اکسسوری مانند تاج ، تا ، و یا گیره های تزئینی باید به این نکته توجه داشته باشید که در انتخاب اکسسوری عروس به ظرافت و سادگی مو توجه داشته باشید و از اکسسوری های شلوغ استفاده نکنید .

برای خرید سرویس طلا عروس به رنگ پوست دقت کنید

یکی از مواردی که اصلا به آن اهمیتی داده نمی شود، تاثیر رنگ پوست عروس، هنگام سرویس طلا عروس عروس است. شما با اطلاع از این موضوع می توانید انتخاب مطلوب تری داشته باشید. البته تاکید می شود هنگام خرید سرویس طلا عروس حتماً به علاقه خودتان دقت کنید؛ چرا که مواردی که در ادامه گفته خواهند شد صرفاً استانداردهای این انتخاب است و علاقه شما و انتخابتان کاملاً سلیقه ای است.
اگر پوست سبزه و برنز دارید
سرویس طلا عروس به رنگ طلایی، دورنگ و همچنین رزگلد از جمله انتخاب های مطلوبی برای رنگ پوست سبزه و برنز است.
اگر پوست گندمی دارید
سرویس طلا عروس به رنگ رزگلد و زرد برای شما فوق العاده است این رنگ ها جلوه ی بسیار زیادی بر روی پوست شما خواهند داشت.
اگر پوست سفید دارید
استفاده از سرویس طلا عروس به رنگ سفید جلوه بسیار زیادی بر روی پوست روشن شما خواهد داشت. این رنگ طلا زیبایی پوست شما را بیشتر نشان می دهد.

تناسب مدل سرویس طلا عروس با لباس عروس

یکی از نکات مهم در انتخاب مدل، جهت خرید سرویس طلا عروس این است که به تناسب آن با لباس عروس دقت داشته باشید. اگر لباس عروس پر زرق و برق و شلوغی دارید، حتماً از سرویس طلای بسیار ظریف و ساده استفاده کنید. اما درصورتیکه لباس عروس شما ساده است، سعی کنید از سرویس طلا عروس با نگین و گوشواره هایی درخشان و اوپال شکل استفاده کنید. توجه داشته باشید که مدل سرویس طلا نباید به گونه ای باشد که همه ی توجه ها را به خود جلب کند و زیبایی سایر آیتم های عروس را محو کند. دقت کنید که کلیه ی پارامترهای عروس، در کنارهم لازم است زیبایی و جلوه ایجاد کنند، نه هر یک به تنهایی جلب توجه کنند.