مدل لباس عروس پوشیده در ایران و کشور های اسلامی طرفداران زیادی دارد . لباس عروس آستین دار فقط برای عروس خانم هایی که دوست دارند محجبه باشند استفاده نمیشود بلکه کسانی که در زمستان جشن عروسی دارند از لباس عروس آستین دار و لباس عروس پوشیده نیز استفاده می کنند . حتی عروس و داماد هایی که دوستدارند مراسم ان ها هم با حضور خانم ها و هم اقایان به صورت همزمان باشد از مدل لباس عروس پوشیده نیز استفاده می کنند . در مزون عروس پاریس نازی اباد انواع مدل لباس عروس پوشیده موجود است که با خیال راحت می توانید بهترین و زیبا ترین لباس عروس خود را اجاره و یا خریداری کنید.

 

 

اکسسوری های لباس عروس پوشیده :

کسانی که محجبه هستند و لباس عروس پوشیده انتخاب می کند دوستدارند که از شال و روسری استفاده کنند تا حجاب کاملتری داشته باشند . روسری و کلاه هایی که برای عروس خانم های محجبه موجود است با سنگ های تزئینی ، جواهرات تزئین شده است تا ثابت شودکه با وجود حجاب هم میتوان عروس زیبایی شد دستکش یک انتخاب مناسب برای لباس عروس پوشیده است تا زیبایی لباس عروس را بیشتر کند.تاج عروس عنصر مهمی برای لباس عروس پوشیده است بهتر است که از تاج عروس و بزرگ استفاده نکنید یک تاج ساده و زیبا میتواند زیبایی شما را بیشتر کند .اما اگر از کلاه و یا توربان استفاده می کنید نیازی به تاج نیست. اگر لباس عروس پوشیده و ساده ای دارید حتما دست گلی انتخاب کنید که جلوه لباس شما را بیشتر کند گل های قرمز ، ابی و سفید ترکیب خوبی میشود .

ویژگی های لباس عروس پوشیده :

پارچه :

پارچه لباس عروس پوشیده یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب لباس عروس است . لباس عروس پوشیده میتواند ساده از پارچه های حریر و یا ساتن با کیفیت باشد و یا از پارچه های حریر با تور و پارچه های پر زرق و برق که انواع سنگ ها و پولک ها در ان استفاده شده باشد . یکی دیگر از فاکتور های مهم نحوه قرار گرفته پارچه بر روی بدنتان است . برخی از پارچه ها حالت پف دارند و برخی حالت خشک و افتاده که انتخاب نوع پارچه بستگی به فرم بدن ، چاقی یا لاغری دارد .

انواع مدل آستین :

آستین یکی از اجزا مهم در لباس عروس پوشیده است که انتخاب نوع آستین بستگی به سلیقه و فرم شانه ها و دست هایتلان دارد .
آستین کلوش
مدل آستین کلوش یکی از آستین های پر طرفدار برای لباس عروس پوشیده است که زیبایی لباس شما را دو چندان می کند و هم دستانتان را کامل میپوشاند .
آستین پفکی
آستین پفکی از دیگر انواع آستین است که بیشتر جنبه فانتزی و شیک به لباس عروس میدهد و آستین های پفکی معمولا در قسمت سر شانه تا آرنج پف دارند و روی مچ دست چسبان میشوند.
آستین سه رب
اگر نمی خواهید که دستان شما به طور کامل پوشیده شود آستین سه رب بهترین انتخاب است . آستین سه رب حتما باید در قسمت بازو و ساق جذب باشد ولی انتهای ان میتواند گشاد و باز شود .
آستین حریر یا تور
آستین های حریر یا تور امروزه مورد طرفداران عروس خانم ها قرار دارد و لباس عروس پوشیده شما را زیبا تر می کند .
آستین های دنباله بلند
در مدل لباس عروس پوشیده آستین ها را طوری بلند انتخاب می کنند تا دنباله آستین تا دنباله لباس ادامه پیدا کند . این مدل آستین بیشتر برای کسانی که به سبک کلاسیک علاقه دارند مناسب است .

محبوب ترین لباس عروس پوشیده :

لباس عروس با بالا تنه گیپور یا حریر
از محبوب ترین لباس عروس پوشیده که بالا تنه ان از پارچه گیپور یا حریر باشد که علاوه بر پ.شیده بودن جلوه زیبای به لباس عروس میدهد .

لباس عروس مدل ماهی
لباس عروس مدل ماهی که بیشتر مناسب عقد و فرمالیته است هم به صورت ساده و هم به صورت کار شده مورد استقبال عروس خانم ها قرار دارد .
لباس عروس با بالا تنه کار شده
اگر به دنبال لباس عروس کار شده و پر زرق و برق هستید لباس عروسی که بالا تنه ان سنگ دوزی و مروارید دوزی شده است بهترین گزینه برای شما است .