لباس عروس یکی از مهم ترین قسمت جشن عروسی شما است برای این که بتوانید به درستی لباس عروس خود را انتخاب کنید باید انواع مدل لباس عروس را در مزون ها و سایت های فروشگاهی لباس عروس مانند سایت عروس پاریس باهم مقایسه کنید . انواع لباس عروس مانند لباس عروس پفی ، لباس عروس پرنسسی ، لباس عروس استین بلند ، لباس عروس ماکسی ،لباس عروس کرپ و … وجود دارد باتوجه به اندام و سلیقه خود می توانید لباس عروس خود را انتخاب کنید .در ادامه این مطلب شما را با انواع لباس عروس استین دار گیپور در سال 2022اشنا میکنیم .

انواع مدل لباس عروس استین دار گیپور :

لباس عروس استین دار در انواع مختلفی دوخته میشود . لباس عروس استین دار را میتوانید با استین های سه ربع ، استین بلند تا مچ دست ، استین کوتاه ، استین کلوش و … باتوجه به سلیقه خود انتخاب کنید. پارچه های گیپور و پارچه های دانتل جز محبوب ترین پارچه ها در دوخت لباس عروس است که در طراحی لباس عروس زیبایی خاصی ایجاد میکند این نوع پارچه ها را هم میتوان در تمام طول لباس عروس و هم فقط برای استین های لباس عروس استفاده کرد . لباس استین دار به دلیل محبوبیتی که دارد زیبایی را در ظاهر افراد ایجاد میکند همچنین لباس عروس استین دار میتواند عیوب شما همچون لک ، چوش روی بازو ، و کمر را بپوشاند . لباس عروس استین دار گیپور و لباس عروس استین دار دانتل هم برای لباس عقد و هم برای لباس عروس کاربرد دارد در اغلب مدل های لباس عروس آستین دار در قسمت بالاتنه لباس نظیر آستین و یقه از پارچه های گیپور و دانتل استفاده می شود که این مدل پارچه ها زیبایی و جذابیت خاصی را به مدل پیراهن عروس می دهند. اگر شما تمایل دارید در مجلس عروسی تان راحت تر باشید و به دنبال لباس های پوشیده هستید بهتر است لباس عروس های آستین دار را برای پوشیدن انتخاب کنید این مدل لباس عروس ها در انواع طرح ها با آستین دار و آستین سه ربع موجود هستند که انتخاب هر کدام از این مدل های لباس عروس کاملا سلیقه ای استانواع لباس عروس آستین کلوش طرفداران بی شماری دارد و بسیاری از عروس خانم ها به دلیل زیبایی این نوع آستین و شباهت لباس عروس پرنسس یعلاقه زیادی به پوشیدن این لباس عروس برای مراسم ازدواج شان را دارند و به دنبال مدل های متنوع از لباس عروس با آستین کلوش هستند تا شیک ترین و زیباترین را برای خود انتخاب نماینداین نوع مدل لباس عروس مناسب انتخابی مناسب و زیبا می باشد و با پوشیدن این مدل لباس عروس استایل جذاب تری خواهند داشت هر چند این حرف به معنای نامناسب بودن این لباس برای افراد با اندام درشت تر و پرتر نیست بلکه جلوه این مدل لباس برای عروس خانم های اندامی ظریف تر دارند ممکن است بیشتر به چشم آید.
در ادامه این بخش مدل های متنوع و زیبا از انواع لباس عروس با آستین کلوش را گرداوری کرده ایم. هر کدام از این مدل ها دارای طراحی خاص و ایده آلی هستند که عروس خانم های عزیز با توجه به سلیقه خود ممکن است یک یا چند مدل ان را بپسندند و در نهایت زیباترین آن را برای مراسم خود سفارش دهند..
انواع مدل لباس عروس استین دار :
لباس عروس استین دار دانتل یقه هفت
لباس عروس استین دار گیپور
لباس عروس استین دار ماکسی گیپور
لباس عروس دانتل مدل ماهی لباس عروس گیپور یقه قایقی
لباس عروس استین دار حریر