لباس عروس ترکی سال هاست که ترند شده و به دلیل کیفیت بالای پارچه و زیبایی چشمگیر جز محبوب ترین لباس عروس ها است. لباس عروس مدل ترکی جز لباس عروس سنتی محسبوب میشود زیرا تاریخچه لباس عروس ترک به خیلی سال های دور بر میگردد. امروزه انواع مدل لباس عروس ترکی در بازار موجود است. مزون لباس عروس پاریس نازی آباد با سال ها تجربه در زمینه دوخت انواع لباس عروس ترکی ، لباس عروس شمالی و… با بهترین کیفیت و بهترین قیمت آماده ارائه خدمت به شما عزیزان است. در ادامه به بررسی لباس عروس ترکی می پردازیم.

انواع مدل لباس عروس ترکی :

برند daiwedding  جز با کیفیت ترین برند های لباس ترکی است که با طراحی و دوخت دقیق تبدیل به بهترین نوع برند لباس عروس ترکی شده است.

1 مدل تور و ابریشمی :

این مدل لباس عروس ترکی از پارچه با کیفیت تور و ابریشم تولید میشود که برای هر نوع مراسمی مناسب است. یقه دکلته این مدل لباس عروس باعث جذابیت آن شده که با انواع گردنبند درشت هماهنگ است.

2 مدل دکلته :

این مدل لباس عروس ترکی مناسب افرادی است که بدن شکل گلابی دارند و یقه دکلته آن مناسب برای انواع گردنبند و موی باز است.

3 مدل بند دار :

مدل بند دار لباس عروس ترکی به گونه ای است که دو بلند تقریبا پهن روی سر شانه ها قرار می گیرد این نوع کدل لباس عروس ترکی به دلیل جذابیت بالا طرفداران زیادی دارد.

4 مدل آستین بلند :

این نوع مدل لباس عروس ترکی مناسب برای خانم های کمر باریک است که معمولا از پارچه ای گیپور ، و تور و ابریشم برای دوخت این نوع مدل استفاده میشود.

5 مدل پرکار :

لباس بسیار شیک و با شکوه که تزئینات فراوانی مانند سنگ دوزی ، مروارید دوزی و.. بر روی آن انجام میشود و مناسب همه نوع سلیقه ای نیست . این نوع مدل لباس عروس ترکی قیمت بسیار بالایی دارد .

نکات خرید لباس عروس :

 

توجه به فرم اندام شما يکي از فاکتور هاي اصلي مي باشد انتخاب لباس‌ عروس خوب است. در کنار طرح اندام، شکل کلي صورت و رنگ پوست هم از گزينه هاي مهم است. براي نمونه ‌خانم‌هاي کوتاه قد نبايد دنبال لباس‌هاي عروس پف کرده بروند حتي به قيمت به مد بودن و خوشکلي اين لباس‌ها. نمونه اي ديگر اينکه دختر خانم هايي با پوست سبزه يا تيره نبايد به فکر لباس‌هاي سفيد يخچالي باشند.

گزينه بعدي، انتخاب لباس عروس، با توجه آرايش و مدل موهاي شما در جشن است. چون در هنگام انتخاب تور از نظر شکل طراحي و کوتاه يا بلندي، بسيار موثر است. براي نمونه اگر قرار است شينيون پشت سر خيلي بالا نباشد بهترين انتخاب، يک تور طرح دار شده کوتاه است نه بلند! توجه داشته باشد مدل مو در انتخاب يقه مناسب براي لباس عروس هم نقش مهمي را ايفا مي کند.

 

قبل از اينکه به خياط خود سفارش لباس عروسي دهيد، حتماً به همراه يک دوست يا مادرتان نمونه لباس عروس هاي خياط را ببينيد. حتماً چه در مرحله پرو چه در مرحله انتخاب خياط از نظرات فرد ديگري مثل مادر يا دوست مشورت بخواهيد. هنگام انتخاب لباس مدل هاي مختلف را حتماً پرو کنيد؛ ممکن است مدلي را که فکر مي کنيد به شما نمي آيد، وقتي مي پوشيد فوق العاده زيبا باشد. در تصميم گيري به هيچ وجه عجله نکنيد. اگر از لباسي خوش تان آمد، براي خريد آن عجله نکنيد. بهتر است يک يا چند روز درباره آن فکر کنيد و بعد لباس را بخريد. اگر لباس ايده آل خود را پيدا کرديد و خريديد به هيچ وجه ديگر لباس ها را پرو نکنيد. بعد از خريد لباس مي توانيد به سراغ خريد کفش و… برويد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نکات خرید لباس عروس به وبسایت عروس پاریس مراجعه کنید.

جمع بندی :

در این مقاله به بررسی انواع مدل لباس عروس ترکی پرداختیم. به دلیل کیفیت بالا در دوخت این نوع لباس عروس قیمت آن بیشتر از سایر مدل ها است. مزون لباس عروس پاریس با بهترین کیفیت مناسب ترین قیمت را برای خرید لباس عروس و یا اجاره لباس عروس به شما ارائه میدهد.