مراسم ازدواج برای هر خانمی بسیار خاص و مهم است. اکثر لباس عروس هایی که در بازار موجود است برای خانم هایی با اندام لاغر و یا معمولی است. امروزه به دلیل تنوع در مدل لباس عروس برای همه نوع اندام لباس عروس موجود است. لباس عروس مناسب افراد چاق باید ویژگی هایی داشته باشد تا هم راحت و هم اندام خانم لاغر تر به نظر برسد. مزون لباس عروس پاریس با داشتن طراحان حرفه ای متنوع ترین مدل لباس عروس مناسب افراد چاق را طراحی و میدوزند. در این مقاله به بررسی ویژگی های لباس عروس مناسب افراد چاق می پردازیم.

انواع مدل لباس عروس برای افراد چاق :

مدل لباس عروس برای ساعت شنی

برای افرادی که فرم اندام ساعت شنی شکل دارند، لباس‌های مدل راسته و مدل ماهی را پیشنهاد می‌کنیم. این لباس‌ها معمولاً به شکل آستین بلند و از پارچه‌های چسبانی مثل گیپور و حریر دوخته می‌شوند. این افراد اگر بالاتنه‌ی نرمالی داشته باشند می‌توانند از مدل یقه‌ی V شکل باز استفاده کنند که ترکیب خوبی با مدل ماهی می‌سازد.

مدل لباس عروس برای اندام مثلثی معکوس

لباس افرادی که شکل بدن مثلثی معکوس دارند و در قسمت بالاتنه، بازوها و سینه‌ها چاقی دارند، بهتر است به شکل شنل دار طراحی شود که قسمت‌های چاقی را بپوشاند. این افراد می‌توانند از لباس عروس‌های آف شولدرز آستین بلند نیز استفاده کنند. استفاده از رنگ‌های شامپاینی و طلایی را به جای سفید یخچالی، به این افراد پیشنهاد می‌کنیم. همچنین بهتر است این گروه، از شینیون‌های باز استفاده کنند و موهای خود را روی شانه‌ها بریزند.

مدل لباس عروس برای اندام دایره‌ای شکل

مدل لباس عروس برای افراد چاق دایره‌ای شکل، مدل ماهی و لباس عروس‌های کمر چسبان است؛ چرا که این مدل‌های چسبان می‌تواند به هیکل‌های دایره‌ای و بی‌شکل، حالت خوبی ببخشد. همچنین به دلیل افتادگی شانه‌ها در این فرم بدنی، پیشنهاد می‌شود از مدل لباس‌هایی استفاده شود که بالاتنه را می‌پوشانند مثل لباس‌های دور گردنی یا یقه هالتر. به علاوه، رنگ‌های تیره و شامپاینی، بهتر از رنگ سفید می‌تواند به بدن شما شکل ببخشند. لباس‌های راسته به دلیل این که الگوی دوخت ساده‌ای دارند، برای افرادی با فرم بدنی دایره‌ای شکل اصلاً توصیه نمی‌شود.

لباس عروس آستین بلند

لباس عروس آستین بلند یا آستین سه ربع، تقریباً برای تمام انواع چاقی انتخاب مناسبی است. در برخی مدل‌های لباس عروس، قسمت آستین به وسیله‌ی دکمه‌ای می‌تواند متصل یا جدا شود یا به شکل یک کت روی لباس اصلی قرار بگیرد که این بهترین حالت است.

اگر قصد دارید تنها چاقی بازوها را بپوشانید، پیشنهاد ما یقه‌ی هفتی باز است؛ اما اگر قسمت سینه‌ها و بالاتنه نیز برای شما آزار دهنده است، بهتر است به سراغ یقه‌های بسته‌تر بروید

مدل لباس عروس برای چاقی سینه  کتف

لباس‌های عروس کلاسیک، ساده و ظریف برای این اندام مناسب هستند. این استایل این فرصت را به خانم‌ها می‌دهد تا از اکسسوری‌های اصلی استفاده کنند. به این شکل می‌توان زیبایی‌ها را نمایان‌تر و بدن را خوش‌فرم‌تر و نواقص را پنهان کرد. برای مثال مدل لباس عروسی که دارای بندهای ضخیم، کمربندی نازک و اپلیکه‌های ظریف از جنس تور است. برای پوشاندن بیشتر بالاتنه، بهترین راه استفاده تور بلند عروس است.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص انواع مدل لباس عروس میتوانید به وبسایت مزون لباس عروس پاریس مراجعه کنید.

 

جمع بندی :

در این مقاله انواع مدل لباس عروس برای خانم های چاق را بررسی کردیم . به دلیل تنوع در طرح و پارچه امروزه برای هر نوع اندامی لباس عروس پیدا میشود. مزون لباس عروس پاریس با بیش از چند سال تجربه در زمینه  دوخت انواع لباس عروس با بهترین کیفیت و بهترین قیمت آماده ارائه خدمت به شما عزیزان است.