لباس عروس فقط یک شب مورد استفاده است ولی کت شلوار داماد ها بعد از جشن دوباره قابل استفاده است  امروزه باتوجه به تورم و کاهش قدرت خرید و نداشتن جای مناسب برای قرار دادن لباس عروس بهتر است که لباس عروس رابرای یک شب اجاره کنید .

نکات مهم برای اجاره لباس عروس:

تصمیم قطعی بگیرید
بعضی از دختر خانم ها علاقه ای ندارد که لباس عروس استفاده شده را به تن کنند و ترجیح میدهند که لباس عروس فقط به تن خودشان خورده باشد . و یا این که بعضی ها تمایل دارند لباس عروس را به عنوان یادگاری نگه دارند و یا خودشان بفروشند و اجاره بدهند بنابر این اول تصمیم قطعی بگیرید که به دنبال اجاره لباس عروس هستید و یا قصد خرید ان را دارید.
هرچه سریعتر برای اجاره لباس عروس اقدام کنید
برای این که مدل مناسب را برای اجاره پیدا کنید حتما باید چند ماه قبل از عروسی به دنبال لباس عروس بروید تا طرح و سایز و مدل ان را انتخاب کنید.
انتخاب درست مدل لباس عروس
انتخاب لباس عروس بستگی به اندام عروس ، ارایش ، تور ، شنل و … دارد و قبل ار انتخاب لباس عروس باید به هماهنگ بودن دیگر ایتم ها دقت کنید و حتما چند بار لباس عروس را پرو کنید و از افراد متخصص در این کار مشورت بگیرید تا در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید .

یافتن مزون معتبر
اجاره لباس عروس یکی از نکاتی است که باید دقت کنید تا افراد سود جو لباس عروس دست دوم را که دارای مشکل است به شما به عنوان لباس سالم اجاره ندهند . پس بهتر است که از مزون های معتبر که سابقه طولانی در تهیه و تولید انواع لباس عروس دارند اجاره لباس عروس خود را انجام دهید .
اجاره دادن لوازم جانبی لباس عروس
برخی از مزون ها لوازم جانبی مانند تاج ، شنل ، کیف ، و کفش را نیز اجاره میدهند که بهتر است از این مزون ها اکسسوری ها را تهیه کنید .
نوشتن قرار داد با مزون
برای اجاره لباس عروس بهتر است که قرار دادی بین مشتری و مزو.ن نوشته شود تا تاریخ تحویل لباس عروس و سالم بودن و یا تنیز بودن و پاره بودن لباس عروس دردسر ساز نشود . مزون عروس پاریس با بیش از چند سال سابقه در این کار بهترین گزینه برای اجاره لباس عروس است .